تصویر هدر بخش پست‌ها

✯♬ܣܩـܥ݆ܨ ܠܝ̇ߺـܥ‌‌✯↻

های به وبلاگ همچی لند خوش اومدی 💜 در این وبلاگ از همچی فعالیت داریم 🤍

خوناشام من p4

| ★𝐙𝐀𝐇𝐑𝐀★

ته: کارام تموم شدن خواستم برم خونه که ضعف کردم چشمام دنبال خون بودن خونه ادم! یکی از کارمندامو صدا کردم که بیاد به بهونه کار پلی میخواستم خونشو بخورم

کارمند: بله کاری... 

ته: دندوناشو کذاشت رو کردنش و خونشو میخورد

در بازشد

ته: تو چجوری اومدی...... 

برو ادامه 👇🏻

 

مین سو گریه تو....تو داری خونشو میخوری 

ته دندوناشو از گردن کارمند کند و جسن بی جونشو ول کرد

ته من ضعف کرده بودم ببخشید 

مین سو: اخه......اگه همه خونشو بخوری میمیره نه

ته: متاسفانه آره 

مین سو: نههه اگه خون منم همینطوری بخوری من..م..ن میمیرم

ته رفت مین سو رو بغل کرد

مین سو: ولم کن قاتل

ته بغض بیبی آروم باش مگه یادت نیست گفتیم فقط وقتایی که بهت نیاز دارم میخورم

مین سو: اما... 

ته هیسسسس

مین سو سکوت کرد 

پایان 

بای باییی